Sıfırdan İleri Seviyeye İngilizce Öğrenmek İçin Neler Yaptım?

Sıfırdan İleri Seviyeye İngilizce Öğrenmek İçin Neler Yaptım?



İngilizce günden güne giderek kabusumuz olmaya başladı ve İngilizce kurslarında verilen eğitimler genellikle gramer ağırlıklı olduğu için, insanlar genellikle 1-2 ay içerisinde sıkılmaya başlıyor ve gerekli olan motivasyonunu kaybediyor. Bende o insanlar biriydim bir zamanlar ve bu böyle olmayacak dedim kendi kendime. Daha sonra kendime İngilizce öğrenmeye nereden başlamam gerekir,  ya da adım adım İngilizce öğrenmek istiyorum, ne yapmalıyım gibi sorular sordum. Sonrada onca araştırmam ve okuduğum diğer makaleler ,yayınlar ve benzeri bloglar kendime bir yol haritası belirledim . Kendimce bu yol haritası en temelden başlayarak ileri seviyeye kadar devam etmektedir.

Önerilen yazı: Sıfırdan İngilizce öğrenme eğitimlerine başlıyoruz?

  1. Ben ilk olarak cümle kurmak için gereken temel yapıları sizlere anlatacağım.bol bol cümlerle o konuyu sindireceğiz ve sizlere de ödev vererek cümleleri çevirmenizi ve sizlerden yeni cümleler kurmanızı isteyeceğim.
  2. Daha sonra ingilizce günlük kelimeler (günde 10 kelime) telafuzlarını, cümle içinde kullanma varsa diğer formlarını , eş anlamları , yakın anlamları ,varsa zıt anlamlarını yazacağım.
  3. Aynı zamanda temel inglizce kelimeleri (sayılar, giyim,meslek,renk... vs gibi kelimeleri yayınlayacağım.)
  4. Reading üzerine alıştırmalar vereceğim.
  5. Listening nasıl yapılır? , benim dinlediğim takip ettiğim yerlerden bahsedeceğim.
  6. Writing üzerine neler yapılır onlara değineceğim.


Related Posts

Comments


EmoticonEmoticon